Oferta nr: 543

Nr543
Pełna nazwa firmyCARENEA
Data2022-06-27
Data ważności2022-08-31
Rodzaj zatrudnieniaw niepełnym wymiarze czasu
Forma zatrudnieniaumowa o pracę
Miejsce wykonywania pracyCarenea
Czas pracydo ustalenia
Data rozpoczecia zatrudnienia2022-07-04
Oferowane warunkiCarenea
Inne
Dotyczty
Wyświetlone 1-1 z 1 rekordu.
Forma zatrudnienia dotyczyStanowisko
pracyKoordynator Programu Academia Carenea z językiem niemieckim
Skierowana do
Wyświetlone 1-1 z 1 rekordu.
DoWymagania
wszystkich zainteresowanych
Academia Carenea to unikalny na rynku polskim program, akredytowany przez prywatne kliniki szwajcarskie, przygotowujący polskich medyków do relokacji do Szwajcarii. Jego zakres obejmuje kurs językowy, zakończony certyfikatem B2, przygotowanie techniczne do wykonywania zawodu w Szwajcarii oraz przygotowanie kulturowe. Program kończy się uzyskaniem certyfikatu Academii Carenea. W ramach programu oferujemy również wsparcie konsultanta relokacji po stronie polskiej i szwajcarskiej.
Dla zapewnienia uczestnikom programu efektywnego przygotowania do relokacji oczekujemy:
● Doświadczenia w koordynacji projektów (mile widziane projektów szkoleniowo – edukacyjnych)
● Dobrej znajomość języka niemieckiego
● Umiejętności nawiązywania kontaktów i pracy w zespole
● Doskonałych umiejętności analitycznych, organizacyjnych oraz zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie
● Biegłego wykorzystywania Excela w codziennej pracy
● Entuzjazmu i pełnego zaangażowania
● Chęci nauki
Treść

Koordynator Programu Academia Carenea

z językiem niemieckim

miejsce pracy: Kraków

Dołącz do CARENEA POLSKA!

Jeżeli znasz język niemiecki, masz doświadczenie w koordynacji projektów edukacyjnych lub biznesowych, potrafisz zarządzać harmonogramami szkoleniowymi, posiadasz wysokie umiejętności analityczne i chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowej firmie - ta oferta jest dla Ciebie!

Do naszego zespołu Carenea Polska poszukujemy osoby z na stanowisko Koordynatora Programu Academia Carenea.

Do Twoich zadań należeć będzie współpraca z Partnerami Programu Carenea Polska, zarządzanie harmonogramami szkoleniowymi oraz wspieranie uczestników na poszczególnych etapach kształcenia oraz uzyskiwania kwalifikacji i nostryfikacji.

Będziesz odpowiedzialny za wprowadzenie do programu, współpracę z uczestnikami programu Academia Carenea, prawidłowe administrowanie dokumentacją szkoleniową, współpracę z instytucjami szkoleniowymi oraz certyfikacyjnymi. W ramach koordynacji procesu relokacji będziesz w stałym kontakcie z klinikami oraz instytucjami szwajcarskimi. Będziesz również ściśle współpracował z zespołem Carenea Polska oraz z konsultantem relokacji w Szwajcarii.

Poszukujemy ludzi z pasją, chętnych do nauki i zaangażowanych w swoje codzienne obowiązki.

Dołączając do naszego zespołu, zyskasz wiele możliwości nauki oraz rozwoju!

Do Twoich zadań należeć będzie:

●Rozwijanie Programu Academia Carenea oraz koordynacja wydarzeń w programie – współpraca ze szkołą językową oraz z wykładowcami i ekspertami Carenea Polska
i Carenea AG

●Aktywne wspieranieuczestników Programu na poszczególnych etapach programu, zarządzanie grafikami oraz dokumentacją Programu i materiałami szkoleniowymi

●Tworzenie bazy uczestników Programu oraz przygotowywanie kolejnych edycji kursów

●Przygotowywanie i obsługa procesu nostryfikacji dyplomów uzyskanych na polskichuczelniach medycznych w Szwajcarskim Czerwonym Krzyżu

●Koordynacja zleceń translacyjnych oraz wykonywanie tłumaczeń

●Uczestniczenie w interviews kwalifikujących do uczestnictwa w Programie Academia Carenea

●Współpraca z zespołem Carenea Polska w ramach realizowanych projektów rekrutacyjnych i relokacyjnych

Czego oczekujemy?

Academia Carenea to unikalny na rynku polskim program, akredytowany przez prywatne kliniki szwajcarskie, przygotowujący polskich medyków do relokacji do Szwajcarii. Jego zakres obejmuje kurs językowy, zakończony certyfikatem B2, przygotowanie techniczne do wykonywania zawodu w Szwajcarii oraz przygotowanie kulturowe. Program kończy się uzyskaniem certyfikatu Academii Carenea. W ramach programu oferujemy również wsparcie konsultanta relokacji po stronie polskiej i szwajcarskiej.

Dla zapewnienia uczestnikom programu efektywnego przygotowania do relokacji oczekujemy:

●Doświadczenia w koordynacji projektów (mile widziane projektów szkoleniowo – edukacyjnych)

●Dobrej znajomość języka niemieckiego

●Umiejętności nawiązywania kontaktów i pracy w zespole

●Doskonałych umiejętności analitycznych, organizacyjnych oraz zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie

●Biegłego wykorzystywania Excela w codziennej pracy

●Entuzjazmu i pełnego zaangażowania

●Chęci nauki

Co możemy Ci zaoferować:

●Stabilną pracę w szwajcarsko-polskiej firmie

●Umowę o pracę

●Atrakcyjne wynagrodzenie

●Prywatną opiekę medyczną

●Szkolenia językowe

●Pracę w międzynarodowym zespole

Poznaj nas: https://carenea.ch/pl/

Zapraszam do kontaktu:

Ewa Solarczyk - Konik

Site Lead

+48 797 834 184

ewa.solarczyk-konik@carenea.pl

Sposoby Kontaktu
Wyświetlone 1-2 z 2 rekordów.
Sposób-
e-mailewa.solarczyk-konik@carenea.pl
telefon797-834-184